Skakis

Jag svimmade nästan nyss. Skulle precis gå av bussen när jag kände hur jag fick hjärtklappning. Det kan man ju få ibland men det går oftast över efter en sekund eller två och blir mer som ett dubbelslag eller nåt.
Den här gången gick det inte över utan hjärtat fortsatte att bulta helt frenetiskt. När jag var tvungen att resa mig upp var det som om kroppen domnade bort och jag kunde knappt gå av bussen. Min första tanke var "jag måste äta en mer ordentlig frukost". Min andra tanke som kom omedelbart efter den första var "vågar jag?".
Nu har hjärtklappningen gått över men jag är fortfarande väldigt yr, skakis och känner mig svag i kroppen.

Och frågan kvarstår - ska jag äta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0